Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Formularz reklamacji 
Wypełnij Formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
NOVA Anna Baranowska
Ściegiennego 97/5

60-147 Poznań

 

4. Uznanie reklamacji
W ciągu 14 dni od daty przesłania pełnej dokumentacji i reklamowanego produktu poinformujemy Cię mailowo o decyzji odnośnie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci koszty przesłania reklamowanego produktu (na podstawie potwierdzenia zapłaty przesyłki). 

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru (nie dotyczy zakupów w ramach prowadzenia działalności gospodarczej). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne Formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

NOVA Anna Baranowska
Ściegiennego 97/5

60-147 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria/prezenty oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl